Konferencja

Konferencja Incentive Day 2023

„Dobre Praktyki i Innowacje w Turystyce Incentive Travel- nowy początek”

Termin: 21.06.2023 (środa) godzina 10:00-14:00

Miejsce: KLUB SOSNOWY, ul. Trakt Lubelski 40a, 04-870 Warszawa. Sala kryształowa.

Program konferencji

Recepcja gości od godziny 9:30
10:00-10.10
Powitanie uczestników konferencji
.

Prowadzący:
Prezes SOIT Olga Krzemińska-Zasadzka
V-ce prezes SOIT Łukasz Adamowicz

10:10 -10:25
Prezentacja o SOIT.
Przedstawienie partnerów konferencji
Prowadzący: Marta Łukaszewicz, sekretarz SOIT
10:30-11:15
Panel konferencyjny 1
10:30- 11:15 Barometr SOIT  – Wnioski z badania innowacyjną metodą: diagnoza 2020-2022 i perspektywy na 2023. (Prezentacja wyników, odpowiedzi na pytania uczestników)
Prowadzący:
Pani Anna Ruman – Agencja ABR SESTA
11:15 – 11:40 Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego
Prowadzący:
Edyta Dróżdż –
dyrektor CMRT
Łukasz Adamowicz –
członek rady CMRT z ramienia RPSiW Tugether, członek SOIT prezes BFC2B

11:40-12:00 Przerwa kawowa
12:00-13:00 Panel konferencyjny 2
Dobre praktyki współpracy z agencjami Incentive Travel i przykłady zastosowania innowacyjnych rozwiązań w działalności branży turystyki motywacyjnej w odniesieniu do sytuacji po pandemii.

Paneliści:
Agnieszka Majkowska – przedstawiciel sektora przedsiębiorstw korporacyjnych – Prudential
Ewa Cabaj – przedstawiciel sektora przedsiębiorstw korporacyjnych – Allianz
JJ Singh – prezes Weco Travel, prezes ZA IATA, członek SOIT
Andrzej Hulewicz – v-ce prezes Mazurkas Travel, członek SOIT
Moderatorki panelu:
Grażyna Woźniczka – członkini SOIT, dyrektor zarządzający Polka Travel
Grażyna Łukaszyk –
członkini SOIT, Dyrektor Sprzedaży i Business Partner Nu Horizons
13:00-14:00 Panel konferencyjny 3
Incentive Travel dla zrównoważonego rozwoju.
Odpowiedzialność społeczna, troska o środowisko i ład korporacyjny jako innowacje w realizacjach Incentive Travel.

13:00-13:30
ESG – co to jest i dlaczego jest ważne dla przedsiębiorstw i ludzi
Prelegentka:  Joanna Bańkowska –  Ekspert, IKG Technology

13:30-14:00
Panel dyskusyjny –
Propozycje SOIT w zakresie wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań w zakresie usług i produktów turystycznych, a także metod kreowania i prowadzenia działań biznesowych na rynku Incentive Travel w oparciu o zasady ESG i CSR.

Paneliści:
Grażyna Woźniczka –członkini SOIT, dyrektor zarządzający Polka Travel
JJ Singh – członek SOIT,  Prezes Weco Travel, Prezes Zrzeszenia Agentów IATA, Członek polsko-indyjskiej Izby Handlowej
Grzegorz Chełmecki – Konsultant biznesowy firmy Produkt BBF będącej autorem incentiveapp. Wiesław Migut – prezes Klubu Sosnowego, prezes Wydawnictwa Migut Media, organizator eventów dla branży IT i motoryzacyjnej.
Joanna Bańkowska –  Ekspert, IKG Technology
Moderatorka panelu:
Olga Krzemińska-Zasadzka – prezes SOIT, Prezes Agencji POWER, Członek Rady CMRT.
14:00-14:10 Zakończenie części merytorycznej konferencji
Olga Krzemińska-Zasadzka – prezes SOIT
Łukasz Adamowicz – v-ce prezes SOIT
14:10-15:00 Lunch konferencyjny i networking w kuluarach
Konferencja Incentive Day 2023 adresowana jest do krajowych liderów branży turystyki motywacyjnej , ich klientów oraz podwykonawców, kontrahentów i organizacji wspierających tą branżę.
W ramach konferencji, zaprezentujemy wnioski z badań metodą Barometru SOIT i wynikające z nich kierunki rozwoju branży Incentive Travel.  Zaproponujemy innowacyjne rozwiązania w zakresie usług
i produktów turystycznych oraz metod kreowania i prowadzenia działań biznesowych z poszanowaniem środowiska naturalnego, odpowiedzialnością społeczną i korporacyjną,  podmiotów rynku Incentive Travel. Wymienione zagadnienia opracują i zaprezentują eksperci SOIT uhonorowani licznymi nagrodami i wyróżnieniami krajowymi i zagranicznymi.
Prelegenci i Paneliści:

Olga Krzemińska-Zasadzka

Olga Krzemińska-Zasadzka – Prezes agencji POWER, Prezes SOIT /Stowarzyszenia Branży Organizatorów Incentive Travel / jest uznanym ekspertem branżowym /ponad 30 lat na rynku wyjazdów/ twórcą kodeksów etyki, licznych publikacji branżowych, prelegentką na licznych wydarzeniach i laureatką plebiscytów: Eventex – The 100 Most Influential People in the Event Industry (2019-2022), TOP 10 Most Influential Meeting Agency Representatives (2019-2022) wg Kongres Magazine oraz 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce (2019-2022) portalu Waszaturystyka.pl. W 2020 otrzymała wraz z Tugether MP POWER – specjalna statuetka dla działalności TUgether. W 2022 otrzymała honorową odznakę „Za zasługi dla turystyki” przyznawaną przez Ministra Sportu i Turystyki oraz statuetkę MP Power 12 w kategorii meeting planner – agencja incentive travel.

Entuzjastka sportu w każdym wydaniu, niegdyś 2ga rakieta w Squashu w kraju.

Gromadzi inspirujące i motywujące cytaty, by zawsze mieć ten potrzebny pod ręką. „Życie nie po to jest by się spieszyć – życie po to jest by się cieszyć” – to jej ulubiony w 2023 roku.

Łukasz Adamowicz

wiceprezes grupy BFC, wiceprezes SOIT, prezes RPSiW TUgether, członek Rady CMRT

Współtwórca Grupy BFC. Odpowiada za jej dział incentive, eventowy oraz promocje sprzedaży korporacyjnej hotelu BoniFaCio. Prekursor incentive’ów narciarskich na rynku polskim. Łączy wiedzę pochodzącą z wyjazdów incentive’owych, integracyjnych, eventów, hotelarstwa oraz turystyki indywidualnej, aby tworzyć nowe kategorie produktów i usług.

Dwukrotnie nagrodzony nagrodą MP Power12 w kategorii Meeting planner – agencja incentive travel. W 2020 i 2021 roku znalazł się na prestiżowej liście 100 najbardziej wpływowych osób w przemyśle spotkań na świecie – Eventex – The 100 Most Influential People in the Event Industry oraz na liście WaszaTurystyka.pl – 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce. Już 3 kadencję, od 2015 roku, jest Wiceprezesem zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel. Członek Rady Polskiej Organizacji Turystycznej VIII kadencji.

W 2020 roku współtworzył branżową inicjatywę TUgether, a następnie Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń. Był aktywnym członkiem Sztabu Kryzysowego, uczestnikiem bezpośrednich rozmów z rządem i Ministerstwem Rozwoju w sprawie pomocy dla branży turystycznej oraz przemysłu spotkań. Brał udział w opracowywaniu rozwiązań i instrumentów pomocowych dla przemysłu spotkań i turystyki. Bierze aktywny udział w pracach związku Pracodawcy RP, dostarcza wiedzy na temat sytuacji w przemyśle spotkań, turystyce, turystyce biznesowej. Jest częstym gościem mediów jako ekspert branżowy. Od 2021 roku Prezes Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether.

Anna Ruman

Business Development Director – absolwentka Zarządzania i Marketingu w SGH i Studiów Podyplomowych „Psychologia zachowań rynkowych” na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego; współautor publikacji „Dobre praktyki Zarządzania Kategorią” (XI.2007 – wydanej pod auspicjami ECR Polska). Pracuje w badaniach marketingowych od 1999 roku. W ABR SESTA odpowiedzialna jest za realizację polityki sprzedażowej agencji, prowadzi i nadzoruje projekty badawcze, przygotowuje założenia metodologiczne, realizacyjne i biznesowe wdrażanych projektów oraz opracowanie raportu i rekomendacje. Specjalizuje się w badaniach satysfakcji, zachowań i preferencji nabywców, relacji pracowniczych oraz komunikacji marketingowej. Prywatnie jest mamą dwójki dzieci, pasjonatką sportów różnych i podróży.

Edyta Dróżdż (Brykała)

Dyrektor Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego – absolwentka Pedagogiki Artystycznej na Uniwersytecie Śląskim, oraz PR w warszawskiej SGH. Edukację w dziedzinie andragogiki i animacji społecznej uzupełniała w CREPS Wattignies (Lille, Francja). Od 1992 r. związana była z branżą turystyczną (Promenada Podróże), budując pionierskie projekty nowoczesnej turystyki przyjazdowej oraz promocji Polski poza jej granicami. W latach 1998 – 2004 odpowiedzialna za promocję marki Citroen, współtworzyła jej wizerunek w naszym kraju. Przez ponad 6 lat związana z Agencją Eventową Sound of Music jako event manager a następnie dyrektor kreatywna. W latach 2010 – 2020 tworzyła i zarządzała pierwszą firmą concierge na rynku polskim, stanowiącą do dziś benchmark dla powstających usług asystenckich: od 2010 do 2016 jako dyrektor zarządzająca, a następnie jako prezes zarządu Noble Concierge, spółki oferującej kompleksowy całodobowy serwis concierge dla klientów private bankingu. W środowisku gastronomicznym rozpoznawalna nade wszystko jako producentka Wine & Food Noble Night, spektakularnej gali i prestiżowego konkursu kulinarnego zarazem, który tworzyła i organizowała przez 10 lat. Od lat zaangażowana w pracę na rzecz rozwoju branży eventowej i turystycznej, między innymi jako Członek Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie i  Honorowym Członek Stowarzyszenia Branży Eventowej. Jest również wieloletnim Członkiem Jury Konkursu Meeting Planner – MP Power Awards. Entuzjastka networkingu, posiada wieloletnie doświadczenie B2B w segmencie premium (lifestyle – luxury travel & hospitality). W listopadzie 2022 r. Rada Przemysłu Spotkań Tugether, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Polska Izba Turystyki oraz Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel powierzyli jej misję utworzenia Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego

JJ Singh

Przedsiębiorca, działacz społeczny i filantrop przebywający w Polsce od 1989 r. Udziałowiec i Prezes firmy zarządzającej podróżami służbowymi Weco-Travel z biurami w Polsce / Czechach / na Węgrzech i Rumunii, która powstała w Polsce w 1992 roku. 

J J Singh jest także Prezesem Zrzeszenia Agentów – ZA IATA w Polsce od 68lat, które reprezentuje ponad 120 agentów IATA.

J J Singh jest członkiem-założycielem i prezesem Indyjsko-Polskiej Izby Przemysłowo-Handlowej utworzonej w 2006 roku przy wsparciu indyjskich przedsiębiorców i korporacji, liczącej ponad 103 członków, w tym polskie i indyjskie korporacje biznesowe. Został odznaczony Medalem Ministra Gospodarki RP za promocję handlu i inwestycji między Polską a Indiami.

Z branżą turystyczną jest związanej  od 1986 roku pracując w agencjach i liniach lotniczych, posiada tytuł MBA.

Grażyna Woźniczka

Z wykształcenia filolog, kulturoznawca i latynoamerykanistka. Od 25 lat związana z turystyką, współwłaścicielka biura podróży Polka Travel oraz marki WOWland, mającą na celu promocję Polski regionalnej. Kreatorka podróży, ekspert podróży kulinarnych i winnych, znawca Ameryki Płd. Pilot wycieczek zagranicznych po Europie oraz krajach Ameryki Środkowej, Południowej i Afryki. Przez 25 lat poprowadziła setki podróży po kilkudziesięciu krajach na Świecie, z kolei w Polsce od wielu lat pokazuje Wrocław i Dolny Śląsk Francuzom, Hiszpanom czy Portugalczykom. Jej środowiskiem naturalnym są kraje Półwyspu Iberyjskiego, Francja, Ameryka Południowa, Afryka generalnie wszystko co związane z kulturą iberyjską i francuską. Posługuje się z łatwością pięcioma językami obcymi, w tym trzema biegle. Autorka przewodnika po Kostaryce wydawnictwa Pascal. Licencjonowany przewodnik po Wrocławiu i Dolnym Śląsku. Nagrała kilkanaście podcastów o podróżach po Świecie i polskich regionach dla Radia Kielce, gdzie jest regularnie zapraszana jako Gość. Aktywnie działa w stowarzyszeniach branżowych SITE Poland oraz SOIT. W 2020 roku nominowana do najbardziej prestiżowej nagrody branżowej MPAwards za projekt WOWland w kategorii PCO/DMC. Podczas podróży dzieli się swoją pasją poznawania Świata i wiedzą na temat odwiedzanych miejsc. Kieruje się zasadą, że każde spotkanie z odmienną kulturą, niezależnie czy nam bliską czy daleką daje nam możliwość poszerzenia horyzontów i otwiera nas na to co inne i odmienne. Dzieli się również pasją do odkrywania świata kulinariów, wina poprzez historię i charakter odwiedzanych miejsc.

Agnieszka Majkowska

Ewa Cabaj

Ewa Cabaj, Ekspert ds. Zakupów z 6-letnim doświadczeniem. Od 2019 roku pracuję w firmie Allianz Polska, która jest świadomym liderem w branży ubezpieczeń. Aktualnie zarządzam trzema kategoriami zakupowymi: Events & Incentive Travel, Marketing i Logistyka dla dziewięciu spółek z grupy Allianz Polska. Prywatnie  lubię organizować podróże dla siebie i znajomych, jak również słuchać muzyki i oglądać filmy.

Grażyna Łukaszyk

Od 2020 roku promuje nowoczesne technologie i rozwój eventów online w ramach projektu Digital Nu Horizons. W Nu Horizons odpowiedzialna za budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Absolwentka wydziału Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. Związana z branżą MICE od ponad 20 lat. Od lat zajmuje się organizacją wyjazdów Incentive. Uwielbia odkrywać nowe miejsca i dzielić się tą wiedzą z klientami. Doświadczenie, podróże i pasje pomagają jej w przygotowaniu niepowtarzalnych autorskich programów. Szczególną uwagę przywiązuje do logistyki i zawierania w projektach autentycznych, unikatowych miejsc oraz budowaniu odpowiedniej narracji. Prywatnie miłośniczka przyrody, kocha zwierzęta. Wierzy w społeczną odpowiedzialność biznesu oraz konieczność wdrażania ekologicznych rozwiązań. Wciąż poszukuje nowych miejsc i trendów. Wierzy, że najważniejsze są emocje. Bliska Jej sercu jest Afryka, Meksyk i Tajlandia. Podróże, natura, dobra kuchnia, hiszpańskie wino, literatura, kino i rower to jej recepta na szczęście.

Andrzej Hulewicz

V-ce prezes Mazurkas Travel

Po ukończeniu prestiżowej uczelni Szkoły Głównej Handlowej rozpoczął karierę w turystyce. Przez wiele lat pracował jako pilot wycieczek zarówno grup zagranicznych przyjeżdżających do Polski jak i dla polskich turystów wyjeżdżających za granicę. Odwiedził wiele krajów na całym świecie zdobywając ogromne doświadczenie i wiedzę na temat wszystkich aspektów turystyki. Razem z dwoma partnerami w 1990 roku założyli firmę Mazurkas Travel. Początkowo ich celem było obsługiwanie miłośników muzyki, to dlatego nazwa firmy pochodzi od mazurków Chopina. Z biegiem lat, krok po kroku, firma rozszerzyła swoją działalność o organizację wyjazdów incentive, transport, organizację kongresów i konferencji i wreszcie budowę hotelu i centrum konferencyjnego. Teraz Mazurkas Travel jest jedną z największych prywatnych firm w branży turystycznej w Polsce. Firma działa we wszystkich aspektach turystyki: MICE, FIT, DMC.

Jego pasją jest fotografia lubi dobrą literaturę, egzotyczne podróże oraz poznawanie nowych kultur i ludzi.

Joanna Bańkowska

MBA, mgr prawa
Ekspertka w zarządzaniu strategicznym, ciągłości działania, bezpieczeństwie informacji transformacji cyfrowej oraz esg.

Jest ekspertem w zarządzaniu strategicznym i rozwoju biznesu w środowisku międzynarodowym. Odniosła udokumentowane sukcesy w restrukturyzacji firm oraz na polu przejęć i akwizycji (M& w sektorach technologicznych i usługowych. Jest osobą skoncentrowana na osiąganiu celów, specjalistą w obszarze negocjacji biznesowych, strategii sprzedażowych i marketingu oraz standardów i norm jakościowych.
W latach 2008 2016 była Dyrektorem Zarządzającym BSI Group Polska (British Standards Institution) odpowiadając za 8 krajów w regionie. W swojej karierze współpracowała z sektorami IT i Telekomunikacji, Bankowości, Publicznym, Zdrowia, Energetyki i Gazu, Motoryzacyjnym oraz branży spożywczej, dostarczając usługi doradczo konsultingowe, systemy informatyczne i infrastrukturalne oraz usługi certyfikacyjno szkoleniowe. Jest również wykładowcą akademickim i specjalistą z dziedziny ESG/Zrównoważony rozwój. Wykładowca akademicki, członek Warszawskiego Klubu Roatariańskiego . Współaścieciel i V ce Prezes IKG Technology Sp. z o.o.

IKG Technology Sp. z o.o. www.ikgtechnology.org.pl tel: +48 696 550

Wiesław Migut

Absolwent wydziału zarządzania krakowskiej AGH, przez wiele lat zarządzający wydawnictwami prasy specjalistycznej najpierw brqnzy IT w amerykańskim wydawnictwie IDG Poland SA a poźniej we własnej firmie Migut Media, założyciel firmy MM Conferences SA i Centrum Konferencyjno-szkoleniowego Klub Sosnowy w Warszawie. Uczestnik wielu wyjazdów na międzynarodowe konferencje i incentive travel.

Grzegorz Chełmecki

Konsultant biznesowy zarządzający projektami z zakresu kultury, marketingu oraz start-up’ów technologicznych. Od 2018 r zajmuje się rozwojem aplikacji wyjazdowej IncentiveApp na rynku turystyki Incentive i wyjazdów grupowych.

Firma: Product BBF
Wierzymy w lojalność w relacjach biznesowych. Od 25 lat projektujemy, wdrażamy i rozliczamy programy wsparcia sprzedaży na rynkach B2B oraz B2C. Pracujemy dla dużych organizacji, które lubią motywować pracowników i klientów emocjami związanymi z podróżą. Wdrażamy rozwiązania technologiczne poprawiające efektywność sprzedaży oraz wykorzystania zasobów ludzkich – redukując jednocześnie zużycie materiałów oraz ilość generowanych odpadów.  

www.product.pl; www.incentiveapp.pl

 

Konferencja Incentive Day 2023

„Dobre Praktyki i Innowacje w Turystyce Incentive Travel- nowy początek”

Termin: 21.06.2023 (środa) godzina 10:00-14:00

Miejsce: KLUB SOSNOWY, ul. Trakt Lubelski 40a, 04-870 Warszawa. Duża sala konferencyjna.
Liczba uczestników: 70-100 osób
Udział w konferencji  dla osób z branży jest bezpłatny Zarejestruj się
Konferencja Incentive Day 2023 adresowana jest do krajowych liderów branży turystyki motywacyjnej  oraz podwykonawców, kontrahentów i organizacji wspierających tą branżę.

W ramach konferencji, zaprezentujemy wnioski z badań metodą Barometru SOIT i wynikające z nich kierunki rozwoju branży Incentive Travel wraz z propozycją innowacyjnych rozwiązań w zakresie usług i produktów turystycznych oraz innowacyjnych metod kreowania i prowadzenia działań biznesowych podmiotów rynku Incentive Travel. Wymienione zagadnienia opracują i zaprezentują eksperci SOIT uhonorowani licznymi nagrodami i wyróżnieniami krajowymi i zagranicznymi.

Program konferencji to 3 bloki tematyczne:
10:00-10.10
Powitanie uczestników konferencji
.
Prowadzący: Zarząd SOIT
10:05-10:30
Wprowadzenie, prezentacja o SOIT. Przedstawienie partnerów i sponsorów konferencji
Prowadzący: Marta Łukaszewicz, sekretarz SOIT
10:30-11:30  Panel konferencyjny 1
Barometr SOIT  – Wnioski z badania innowacyjną metodą: diagnoza 2020-2022 i perspektywy na 2023. (Prezentacja wyników, odpowiedzi na pytania uczestników)

11:30-12:00 Przerwa kawowa
12:00-13:00 Panel konferencyjny 2
Dobre praktyki współpracy z agencjami Incentive Travel i przykłady zastosowania innowacyjnych rozwiązań w działalności branży turystyki motywacyjnej w odniesieniu do sytuacji po pandemii.
13:00-14:00 Panel konferencyjny 3
Incentive Travel dla zrównoważonego rozwoju.

Odpowiedzialność społeczna, troska o środowisko i ład korporacyjny jako innowacje w realizacjach Incentive Travel.

Propozycje SOIT w zakresie wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań w zakresie usług i produktów turystycznych, a także metod kreowania i prowadzenia działań biznesowych na rynku Incentive Travel w oparciu o zasady ESG i CSR. Prezentacja i panel dyskusyjny

14:00-14:10 Zakończenie części merytorycznej konferencji
14:10-15:00 Lunch konferencyjny i networking w kuluarach

Szanowni Państwo,

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych.

Administratorem Danych Osobowych jest Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, ul. Puławska 457, 02-844 Warszawa KRS 0000339215 Informujemy, że pozyskane dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie w celu, dla którego zostały nam udostępnione. Podanie danych jest całkowicie dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić osiągnięcie celu. Informujemy o prawie dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawie do przenoszenia danych, prawie do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania oraz o prawie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych w przypadku stwierdzenia, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016. Informujemy, że na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie.  Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji przysługujących praw znajdują się w Polityce prywatności.