O wydarzeniu

Święto branży Incentive Travel pod nazwą Incentive Day odbędzie się w czerwcu 2023 po raz pierwszy w historii.

Jest to pierwsze duże wydarzenie edukacyjno-networkingowe organizowane przez Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel po pandemii. Wydarzenie jest adresowane do osób z branży wyjazdów motywacyjnych: członków Stowarzyszenia SOIT, ich Klientów, Kontrahentów i Partnerów,
współpracujących Mediów. Na wydarzenie zostaną także zaproszeni goście specjalni z organizacji rządowych i pozarządowych.

Święto Incentive Day będzie składało się z dwóch części:

Pierwszą z nich będzie Konferencja merytoryczna pod hasłem „Incentive day 2023- nowy początek”. Drugą będzie uroczysta Gala Incentive Day pod hasłem „Z nami lato cały rok” połączona z uroczystą kolacją oraz  częścią integracyjno-networkingową  i aukcją charytatywną.

Incentive Day jest nowym, rozbudowanym wydarzeniem, które korzeniami sięga do organizowanego w latach 2011-2019 Święta Columbus Day.

Organizowane przez Stowarzyszenie SOIT  wydarzenie pod nazwą: Columbus Day było nawiązaniem do hucznie obchodzonego w wielu krajach święta upamiętniającego odkrycia Krzysztofa Kolumba w roku 1492, które nieodwracalnie zmieniło obraz ówczesnego świata. To święto przez wiele lat było symbolem wszystkich, którzy ruszają w nieznane, przekraczają nowe granice.

Pandemia, którą przeżyliśmy w latach 2020-2021 była kolejnym wydarzeniem w historii Świata, która radykalnie zmieniła sytuację w turystyce, zamknęła ludziom drogę do podróżowania, odkrywania i na długi czas postawiła granice nie do przekroczenia.

Wychodzenie z pandemii zabrało poturbowanej branży turystycznej sporo czasu, ale mimo trudów i niepewnej sytuacji geopolitycznej incentive travel dzielnie stawia czoła wyzwaniom i nadal oferuje swoim klientom niezbędne usługi na najwyższym poziomie.

Jednak po pandemii nic nie jest takie jak przedtem. Dlatego chcemy zaproponować uczestnikom Incentive Day niezwykle ciekawą konferencję poświęconą analizie sytuacji po pandemicznej w branży. Podstawą do zobrazowania obecnej sytuacji  na rynku Incentive Travel będzie prezentacja analizy rezultatów innowacyjnego, autorskiego badania „Barometr SOIT”. Obejmie ono zakres lat 2020-2022 oraz prognozę na rok 2023. Na bazie tych wyników zostanie przedstawiona koncepcja wprowadzenia nowych rozwiązań niezbędnych do usprawnienia i modyfikacji sposobów współpracy oraz komunikacji pomiędzy uczestnikami rynku incentive.

Przedstawione zostaną także stosowane przez agencje członkowskie Stowarzyszenia dobre praktyki oraz metody wprowadzania standardów CSR i ESG, czyli odpowiedzialności społecznej i środowiskowej biznesu.

Jednym z takich standardów odpowiedzialności społecznej który wdrożyło Stowarzyszenie jest wspieranie finansowe działań Fundacji pracujących na rzecz potrzebujących Dzieci.

Od 2014 roku nieodłącznym elementem organizowanego przez SOIT Columbus Day stała się aukcja charytatywna pamiątek podróżniczych przywiezionych przez członków SOIT z różnych zakątków świata. Dochód z aukcji prowadzonych w latach 2014-2019 wyniósł około 180.000 zł i został przekazany na realizację celów statutowych Fundacji Św. Jana Jerozolimskiego oraz Fundacji Joanny Radziwiłł „Opiekuńcze Skrzydła”.

Misją fundacji jest:

  • pomaganie dzieciom, które z powodów  społecznych i finansowych nie mogą liczyć na wystarczające wsparcie swoich opiekunów 
  • przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu dzieci oraz wyrównywanie ich szans w prowadzonych przez Fundację dziennych domach, tworzonych na wzór domu rodzinnego.
Dzięki domom stworzonym przez Fundację dzieci odzyskują poczucie bezpieczeństwa,  wiarę w swoje możliwości, uczą się marzyć i  spełniać marzenia
www.fundacjajoannyradziwill.pl
W czasie Gali Incentive Day 2023 pod hasłem „ Z nami lato cały rok” oprócz przedstawienia prezentacji dokonań Stowarzyszenia w roku 2022 oraz dyskusji i spotkań służących sieciowaniu branży planujemy także zorganizowanie podobnej aukcji. Wszystkie pamiątki przekazane przez agencje członkowskie zostaną zaprezentowane na stronie w zakładce „Aukcja”. Dochód z aukcji zostanie ponownie przekazany w tym roku również na rzecz Fundacji Joanny Radziwiłł  „Opiekuńcze Skrzydła”.

Szanowni Państwo,

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych.

Administratorem Danych Osobowych jest Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, ul. Puławska 457, 02-844 Warszawa KRS 0000339215 Informujemy, że pozyskane dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie w celu, dla którego zostały nam udostępnione. Podanie danych jest całkowicie dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić osiągnięcie celu. Informujemy o prawie dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawie do przenoszenia danych, prawie do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania oraz o prawie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych w przypadku stwierdzenia, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016. Informujemy, że na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie.  Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych, w tym realizacji przysługujących praw znajdują się w Polityce prywatności.